Opinion Media
ul. Stanisława Konarskiego 23D/1
44-100 Gliwice
E-mail: biuro@opinionmedia.pl
Tel: +48 601 150 801
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że akceptujesz politykę prywatności.
O nas
Zainteresowany współpracą?
Ewa Hadasik
Absolwentka wydziału chemicznego Politechniki Śląskiej w Gliwicach na katedrze fizykochemii i technologii polimerów, inżynier chemik z wykształcenia i kosmetyczka oraz wizażystka z zamiłowania, współwłaścicielka Opinion Media i właściciel Merken, pasjonatka zdrowego stylu życia, jazdy na rowerze latem a na nartach zimą, uwielbia podróże we wszystkich porach roku a zimą dodatkowo morsowanie.
Roman Hadasik
Absolwent wydziału mechaniczno – technologicznego Politechniki Śląskiej w Gliwicach na kierunku automatyzacja i robotyzacja procesów przemysłowych, współzałożyciel pierwszych w Polsce studiów z marketingu sieciowego i mikroprzedsiębiorczości oraz współautor książki ”Etat, biznes czy marketing sieciowy", pasjonat nart, tenisa i siatkówki a od niedawna również padla, uwielbia również kino, stand up oraz scrabble.
Nasz początek to rok 1991 kiedy to rozpoczęliśmy działalność jako OASiM Opinion czyli Ośrodek Analiz Społecznych i Marketingu z myślą o badaniu rynku i opinii społecznej. Po kilku latach w naszej ofercie pojawiły się szkolenia, organizacja struktur sprzedaży oraz reklama zewnętrzna. Sukcesy, które pojawiły się w związku z tymi nowymi profilami działalności firmy spowodowały, że firma podzieliła się na Opinion Media i Opinion Strefa Druku.
Opinion Strefa Druku to aktualnie jedna z największych na terenie kraju drukarni wielkoformatowych a Opinion Media może pochwalić się między innymi stworzeniem dla Oriflame Sweden jednej z największych w kraju struktur sprzedaży.
Nic nie wskazuje, żebyśmy jako Opinion Media zrezygnowali w przyszłości z badań rynku oraz szkoleń, które są z nami od początku ale obecnie największe nadzieje na dalszy rozwój firmy wiążemy z bardzo dynamicznie rozwijającym się marketingiem społecznościowym. Dlatego też w ciągu najbliższych lat zamierzamy przede wszystkim prowadzić projekty związane rekrutacją kandydatów na managerów dla tego segmentu rynku oraz ich szkoleniami.